O nás

Outboxers - Dalibor Pulkert

DALIBOR PULKERT

Co-founder
in

Slovo inovace je v dnešní době skloňované ve všech podobách. Někteří na něm staví, pro některé je naopak prázdným a zprofanovaným pojmem. Osobně jej vnímám jako činnost, kterou dělá většina z nás. Důležité ale je, abychom se posouvali kupředu vědomě a dělali prostor pro tzv. “ostření seker”:

Kdybych měl 8 hodin na kácení stromů, 6 bych strávil broušením sekyry.
~ Abraham Lincoln

Nabíjí mě podnikatelská scéna a lidé, kteří se v ní pohybují. Bedlivě sledujii startupovou scénu u nás i v zahraničí. Právě tyto vody jsou plné inovací, nových pohledů na svět i byznys. Imponují mi lidé a firmy, kteří se snaží měnit svět k lepšímu, kteří pomáhají ostatním růst a dělají správné věci správně.

AGILE NADŠENECFACILITÁTORINFLUENCERSPEAKERVIZIONÁŘ
Outboxers - Michal Kardaš

MICHAL KARDAŠ

Co-founder
in

Za svou dosavadní praxi jsem poznal, jak málo firem skutečně zná své zákazníky a jejich motivace. Často tak inovují naslepo něco bez znalosti jejich potřeb. Naprostým základem úspěchu je právě pochopení lidí.

Myslím si, že bez kvalitní uživatelské zkušenosti nemá žádná inovace šanci. Už jsem viděl dost skvělých nápadů, které umřely na špatné realizaci. Produkt či služba musí uživatele především bavit. Pokud produkt nemají rádi, tak dlouhodobě nepřežije. Proto si myslím, že je zákaznická zpětná vazba klíčem k vědomým inovacím a rozvoji.

Outboxers jsem založil, abych pomohl Vám a Vašim firmám osvojit si tento přístup v rámci inovačního procesu. Pokud se to povede, věřím, že na tomto světě bude zase o něco lépe.

KREATIVECOBCHODNÍKREŽISÉR PROJEKTŮUX NADŠENECVÝZKUMNÍK

Proč Outboxers?

Jméno Outboxers?

Původ názvu firmy, aneb jak jsme na to přišli

Jako konzultanti jsme u klientů vždy těžili ze schopnosti nahlížet na problémy z větší perspektivy, neovlivnění operativními problémy uvnitř firem. Vždy se snažíme nastavovat klientům zrcadlo tím, že je konfrontujeme s jejich reálnými zákazníky a trhem.

Nejsme hlubocí specialisté např. ve fintechu, telekomunikacích či automotive. Ale sami máme banku, mobil a jezdíme autem. Myslíme si, že inovace začínají pochopením celého kontextu. Oborové specializace jsou velmi důležité. Pro inovace je ale chápeme spíš jako krabičky, ze kterých je třeba vyskočit. Naší misí je pomáhat Vám z těchto krabiček občas ven.

Jméno Outboxers?

Původ názvu firmy, aneb jak jsme na to přišli

Jako konzultanti jsme u klientů vždy těžili ze schopnosti nahlížet na problémy z větší perspektivy, neovlivnění operativními problémy uvnitř firem. Vždy se snažíme nastavovat klientům zrcadlo tím, že je konfrontujeme s jejich reálnými zákazníky a trhem.

Nejsme hlubocí specialisté např. ve fintechu, telekomunikacích či automotive. Ale sami máme banku, mobil a jezdíme autem. Myslíme si, že inovace začínají pochopením celého kontextu. Oborové specializace jsou velmi důležité. Pro inovace je ale chápeme spíš jako krabičky, ze kterých je třeba vyskočit. Naší misí je pomáhat Vám z těchto krabiček občas ven.

Naše filozofie

Muhammad Ali, jeden z největších sportovců všech dob, vyhrával díky schopnosti promýšlet dlouhodobější kroky, analyzovat soupeře, přizpůsobit se mu a vybrat správnou chvíli k útoku. Věděl, že zkratky k úspěchu dlouhodobě nefungují. Jeho boxerská technika se jmenuje “out-boxing”.

Naše filozofie

Muhammad Ali, jeden z největších sportovců všech dob, vyhrával díky schopnosti promýšlet dlouhodobější kroky, analyzovat soupeře, přizpůsobit se mu a vybrat správnou chvíli k útoku. Věděl, že zkratky k úspěchu dlouhodobě nefungují. Jeho boxerská technika se jmenuje “out-boxing”.